رایزنی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی فردیس در گود «کبیر رود»
نوشته شده توسط : مدیر

فردیس – مدیر سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فردیس از رایزنی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهرستان فردیس در گود کبیر رود خبر بخشید . 

مرتضی شکوری در رای زنی با خبر نگار مهر ضمن اشاره به راهکارهای رئیس نخاله‌های ساختمانی در مرحله شهرستان , خاطرنشان کرد : مصوبات گردهمایی کارگروه پسماند شهرستان و امر دادستان بر اساس هماهنگ شدن با اتحادیه کامیون داران برای اتخاذ شایسته ترین استراتژی مدیریتی در حوزه نخاله ساختمانی از اهمیت متعددی برخوردار‌است .

او با تأکید بر این‌که مشکلات حوزه نخاله‌های ساختمانی شهرستان فردیس بررسی‌شده است , اظهار‌کرد : شهرداری‌های بخشها سه , ۱۰ , مشکین‌دشت و دهیاری فرخ‌آباد مکلف شده‌اند نسبت به مکان‌یابی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی ویژه وانت و کامیون‌ها مبادرت نمایند . حمل نخاله ساختمانی تهران

شکوری با بیان این‌که تخلیه نخاله‌ها در محل مشخص‌شده با بررسی محیط‌زیست انجام می‌گردد , به به کارگیری از امکانات بازیافت نخاله اشاره نمود و افزود : دهیاری فرخ‌آباد برای در تخصیص زمین و شهرداری‌های شهرستان نسبت به خرید امکانات اعلام آمادگی کرده‌اند .

‏رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فردیس اذعان کرد : تخلیه نخاله در مرحله شهرستان مغایر ضابطه است و با امر دادگستری با اشخاص خلافکار برخورد رسمی می گردد .

‏وی تأکید کرد : شهروندان پیش از مبادرت به ساخت‌وساز و انتقال نخاله حاصل از عملیات ساختمانی و یا این که تخریب می بایست نسبت به اخذ قبوض ذی‌ربط از شهرداری‌ها یا این که دهیاری مبادرت نمایند .

شکوری راجع به انتقال نخاله‌های ساختمانی به رینگ دره و گود ایرانیان , اظهار کرد : ‏ با دقت به بیانات مسئول اتحادیه کامیون داران اینک گنجایش گود ایرانیان پرشده است و رایزنی برای استعمال از گود کبیر رود در محور شهریار – قدس در هم اکنون انجام است که امید‌واریم هفته آتی گود کبیر رود برای انجام این حساس در اختیار شهرستان فردیس قرار گیرد .

 ۱۸ کامیون حمل خاک ونخاله غیرمجاز در یاسوج متوقف شد

یاسوج - مدیریت اجراییات شهرداری یاسوج اظهار‌کرد : ۱۸ کامیون حمل خاک ونخاله غیرمجاز در یاسوج متوقف شد .
به نقل از خبر نگار مهر , کرم الله غلامیان عصر دو شنبه در توده خبرنگاران افزود : مطابق ماده ۱۶ ضابطه مدیر پسماند , تخلیه خاک ونخاله وضایعات ساختمانی در کناره شهر و اطراف شهر جرم به حساب آورده می شود .

او ابلاغ داشت : این کامیونها شبانه مبادرت به تخلیه خاک ونخاله درحریم شهر می کردند .

غلامیان تصریح کرد : برای رانندگان این کامیونها تشکیل پرونده شده وبراساس تعرفه شورای اسلامی جریمه شدند .

او بابیان این که رهاسازی ضاعیات ساختمانی در محیط زیست خسارات فراوانی به همراه دارااست , خاطرنشان کرد : می بایست تمامی ما برای حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی شهر عملکرد کرده و خویش را مسئول بدانیم .





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: